اسرا و صدرااسرا و صدرا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

دوقلوهای من

دست نوشته های یک مادر برا دوقلوهای زیباش

دو قلو ها در پارک ولیعصر

1393/4/2 15:44
نویسنده : لیلا
128 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز شنبه مورخ 1393/4/1 اولین روز تابستان بود خندونکعصر قرار بود بابا بیاد و من واسه ی خرید لباس  برای عروسی علی دایی به ولیعصر ببردچشمک من وسایل شام را حاضر کردم تا شام را هم در بیرون از خانه بخوریم بابا بهنام ساعیت 6/5 امدو ما بعد از گذاشتن وسایل در ماشین راه افتادیم  دلشکستهپس از رسیدن به ولیعصر ماشین را پارک کردیم عینک همه گی با هم برای دیدن مغازه ها راه افتادیم لباس ها در کل مغازه هایی که در طول 3 ساعتی که گشتیم یا گران بودند یا اندازه نبودند یا این که مورد دلخواه من نبودند قه قهه. بنا براین پس از کلی گشت در بازار صدای غرغر بچه ها در امد بنا براین برای ارام کردن بچه ها انها را به پارک ولیعصر بردیم بدبوتاهم شام بخوریم وهم بچه ها بازی کنند پس از خوردن شام  من وبابا بهنام دو قلو ها را برای تماشای پارک ابی بردیم چقدر منظره ی رقص فواره های اب با اهنگ زیبا بود دو قلو ها پس ازکلی  دویدن دور استخر اب خسته شدند هیسو همه گی با هم به خانه بر گشتیمبای بایتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساخته ها نمدی
3 تیر 93 17:07
سلاااام وبتونه عالیه ما تو کار نمیدم عروس‌ک های نمدی ریسه اسم حلقه عروسک انگشتی..... بیاین وبمون ما قیمت فوق‌العاده زدیم ۴۰ درصد تخفیف خدافظ
ساعت دیواری برای اتاق کودک
3 تیر 93 17:19
سلام. از وبلاگ من دیدن کنید خوشتون میاد. مدلهای جدید هم رسیده