اسرا و صدرااسرا و صدرا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

دوقلوهای من

دست نوشته های یک مادر برا دوقلوهای زیباش

شروع دوباره وبلاگ نویسی بعداز ۶ سال

1401/2/5 22:15
نویسنده : لیلا
147 بازدید
اشتراک گذاری
عنوان ؛ شروع دوباره

تاریخ 1401/2/5
روز دوشنبه
وو من بعد از نزدیک ۶ سال برگشتم 🙂

دوقلوها الان ۱۴ سال و تقریبا ۸ ماه اشون شده
و براخودشون ی پااا خانم و آقایی شدن و دارن دوره ی متوسطه ی اول رو تموم میکنن
یعنی کلاس نهم هستن
اینروزا منم استرس درس و امتحان اینارو دارم طبق معمول همیشه
آخه میخان انتخاب رشته کنن

منم دل تو دل ام نیس .تمام سعی امو میکنم که بتونم باهاشون همراهی کنم بلکه بتونن ی مسیر درست رو تو زمینه ی تحصیلی انتخاب کنن
الان ساعت ۱۰ و ۳ دقیقه اس
اسرا تو اتاق داره درس میخونه و صدرام رفته پارکینگ داره دوچرخه سواری میکنه و بیخیال هرچی درس و مدرسه اس

امان از من که اینقدر دارم حرص میکشم ..

امروز این متن ی شروع باشه برا وبلاگشون
ایشالا بتونم و حوصله کنم ادامه بدم اینکارو

اینم چن تا عکس از دیروزشون..




پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)