اسرا و صدرااسرا و صدرا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

دوقلوهای من

دست نوشته های یک مادر برا دوقلوهای زیباش

دردو دل ❣

1401/2/31 18:23
نویسنده : لیلا
299 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزای من
اسرای من 🧍‍♀️؛ صدرای من🧍‍♂️
امروز خاستم ی درد و دلی براتون بنویسم
آدما تو زندگی همیشه شااد نیستن گاهی غمگین ان ب دلایلی
و من امروز خیلی غمگین ام
نوشتن این مطلب اصلا برام آسون نیس ایشالا زود حالم خوب بشه

قلباااااااا آرزوی من اینه که
امیدوارم هیچ وق تو زندگیتون غم نداشته باشین همیشه لبتون خندون باشه و اون صورت ماه اتون هیچ وق روی غم رو نبینه تاالان تو این وبلاگ از لحظات خوش اتون نوشتم ولی اینبار میخام براخودم بنویسم
ی درد و دل باشما
شاید این صفحه تنها چیزی باشه که بتونم دلمو براش خالی کنم .
اسرای من صدرای من
 شاید گاهی اذیتتون کردم .سرتون داد زدم ..شاید ی سیلی ب صورتتون زدم مث دیشب که ب صورتت زدم اسرای من  ☹ازت معذرت میخام منو ببخش😔
اما بدونین روزای پراسترسی رو طی میکنم و اینم باعث میشه شما رو برنجونم.اما دست من نبودن هیچ کدوم
عزیزای من😘
تنها چیزی که ازتون میخام اینه که تو زندگیتون سعی کنین از عوامل استرس زا دور باشین
زندگی قشنگیاشو داره ..سعی کنین ازاونا تمام لذتتونو ببرین تا حسرت گذشته رو نخورین
مهربون باشین اما ب هر قیمتی نه
فداکار باشین💯
هردو کنار هم باشین💯
هیچ وق دست همو ول نکنین💯
در کل🥀
گاهی غم‌ها دلیلِ قدرتتون میشن ، مثل زمانی که اونقدر قوی شدین که با هر باد و طوفانی بهم نمیریزین ، سخته ولی یه روزی همین غمی که دارین میشه نقطه قوتتون.
اینو هیچ وق یادتون نره
تا جایی که میتونین تو زندگی قوی باشین
و دست از مجادله برندارین
ب عنوان کسی که تاابه الان متحمل سختی ها بودم اما کم نیوردم
دلم شکست اما دل نشکستم
از مهربونیام به دیگران هیچ وق دس برنداشتم
اما بدی دیدم
خسته نیستم
من نمیتونم ذات زیبامو عوض کنم
این خلق زیبارو خدای من ب من داده
ازتون میخام
تو زندگی همیشه ی آدم منحصر ب فرد باشین
و باعث افتخار من
دوستون دارم
مامان لیلا

پسندها (1)

نظرات (0)