اسرا و صدرااسرا و صدرا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

دوقلوهای من

دست نوشته های یک مادر برا دوقلوهای زیباش

عروسی علی دایی

1393/5/30 14:11
نویسنده : لیلا
945 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره روز موعود فرا رسیدمحبت دوشنبه 93/5/27 روز عروسی دایی علی روزی که ما از ماهها پیش در انتظارش بودیم همگی اماده ی روز وصلت علی دایی و زندایی خدیجه بودیم محبتصبح روز عروسی همه زود از خواب بلند شدیم  زندایی اماده ی رفتن به ارایشگاه شد و ما هم بعد از خوردن صبحانه خانه را تمیز کردیم مامان مرضیه که زندایی را به ارایشگاه برده بود موقع برگشت سبزی و برگ مو گرفته بود مامان مرضیه که همش دلش می خواست برای شام عروسی دلمه درست کند با مخالفت ما روبه رو شده بود اما سر انجام کارش را کرد و صبح روز عروسی همه ی ما همراه با مامان سیما و عمه حمیده و خاله ها را بسیج کرد تا مخلفات دلمه را حاضر کنیم بالاخره هم به ارزوی خود رسید دلمه حاضر شدمحبت بابارضا میوه ها ی عروسی را از میدان اورد و با کمک اهل فامیل شسته شدند علی دایی ماشین رو برای گل زدن به گل فروشی برد و خود نیز برای اصلاح دامادی به ارایشگاه رفتمحبت من و خاله سهیلا هم اماده شدیم و به ارایشگاه رفتیم خلاصه همه با شور و هیجان خود را اماده ی رفتن به تالار کردیم عروسی در تالار ماریانا با تمام ریتم و نظم خود به شیوه ی احسن برگزار شد محبتبعد از اتمام مراسم عروسی ما برای مراسم شام اماده شدیم مهمانان شام هم تشریف اوردند و ما را سر بلند کردند بعد از صرف شام مهمانان یکی یکی با عرض تبریک عروسی و شادباش برای عروس و داماد روانه شدندمحبت ما هم بعد از رفتن مهمانان همراه با دیگر اعضای فامیل به دنبال ماشین عروس راه افتادیم و بوق زنان و هلهله کنان به طرف خانه راه افتادیم خیلی به من و دو قلو ها و دیگر مهمانان خوش گذشت در خانه هم تقریبا یک ساعت بزن و بکوب داشتیم عروس و داماد و من و خاله ها و مامان مرضیه و بابا رضا همهگی با هم رقصیدیم و یک شور عجیبی در خانه بر پا شد محبتخلاصه عزیزانم خیلی مراسم خوب و لذت بخشی بود بالاخره علی دایی هم قاطی مرغا شد و زندگی مشترک خود را اول با خواست خدا و دوم در زیر سایه ی پدر و مادر مهربانم اغاز کرد امید است که همه ی جوانان در چنین راهی خوشبخت و زندگی پایدار داشته باشند و امیدوارم روزی برسد که من و بابا بهنام هم بتوانیم خوشبختی شما عزیزانم را با یاری خداوند متعال ببینیم ان شالله

پسندها (2)

نظرات (1)

رها
30 مرداد 93 15:08
سلام عزیزم. کوچولوهای نازی دارین. خدا براتون حفظشون کنه. خوشحال میشم به وب من هم سری بزنید. من گل کریستال کار میکنم و خوشحال میشم از کارهام دیدن کنید. اگر با تبادل لینک موافقین خبرم کنید.