اسرا و صدرااسرا و صدرا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دوقلوهای من

دست نوشته های یک مادر برا دوقلوهای زیباش

دو قلوها به مدرسه میروند

1393/7/1 10:08
نویسنده : لیلا
678 بازدید
اشتراک گذاری

باز آمد بوی ماه مدرسه

بوی بازی های راه مدرسه

بوی ماه مهر ، ماه مهربان

بوی خورشید پگاه مدرسه

از میان کوچه های خستگی

می گریزم در پناه مدرسه

باز می بینم ز شوق بچه ها

اشتیاقی در نگاه مدرسه

زنگ تفریح و هیاهوی نشاط

خنده های قاه قاه مدرسه

باز بوی باغ را خواهم شنید

از سرود صبحگاه مدرسه

روز اول لاله ای خواهم کشید

سرخ ، بر تخته سیاه مدرسه

سلامی گرم و صمیمی به دو قلوهای عزیزم اسرا و صدرا 

امروز مورخ 1393/7/1 روز سه شنبه میباشد صبح ساعت 7/15 با صدای زنگ گوشی موبایلم اسرا و صدرای عزیزم از خواب بیدار شدند اسرا گفت مامان بلند شو و مارو حاضر کن مگه نگفته بودی صبح باید زود بلند بشیم با صدای اسرا منم از خواب بلند شدم بچه ها یکی بس از دیگری به دستشویی رفتند و بعد از شستشوی دست و صورتتان به اتاق امدند و من یکی یکی دوقلوهایم را حاضر کردم و لباسهای فرم مدرسه اشان را بوشاندم بعد از حاضر شدن صدرا گفت مامان دلم میخواد برام تخم مرغ ببزی بنابراین برایشان تخم مرغ نیمرو کردم و برایشان چایی ریختم بچه ها همزمان با حرف زدن با هم صبحانه اشان را هم صرف کردن و منم تغذیه ی روزانه اشان را داخل کیفشان قرار دادم. و اماده ی رفتن به مدرسه شدیم . من کتاب قران را اوردم اول اسرا و بعدشم صدرا با گفتن بسم الله از زیر قران رد کردم و بعد از گرفتن چند تا عکس یادگاری به سوی مدرسه روانه شدیم اره عزیزانم شما امسال با در کلاس دوم ابتدایی گذاشتید .. امیدوارم طبق سال قبل باز هم موفق و بیروز باشید دوستدار شما مامان لیلا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی عکس
5 مهر 93 20:23
ماشاالله چه نی نی نازی
از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم
www.niniaxs.ir
لیلا
پاسخ
ممنونم حتماااا