اسرا و صدرااسرا و صدرا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دوقلوهای من

دست نوشته های یک مادر برا دوقلوهای زیباش

کارنامه ی قبولی دوقلوها درنیمه ی اول ودوم سال تحصیلی بایه ی دوم

1393/11/1 23:25
نویسنده : لیلا
481 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوقلوهایم بعد از یک سال زحمت وتلاش در درس و تحصیل بریروز کارنامه ی قبولیشان رابرای من اوردند من بادیدین کارنامه ی قبولی عزیزانم خیلی خوشحال شدم واز این که عزیزانم زحمتهای من و خودشان را به هدر ندادن وبا اوردن ی کارنامه ی زیبا وبرستاره تلافی کردن ازانها ممنونم

بوووووووووووووووووووس برا دوقلوهای زحمت کشم

niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

داداشي
25 اسفند 93 11:56
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بيا شمعا رو فوت کن ان شا الله زنده باشي
سحر
31 تیر 94 5:29
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
لیلا
پاسخ
فداااات
کامیار
1 مرداد 94 12:06
سلام وبتون عالیه اگر با تبادل لینک موافق بودین بی خبرم نذارین!
لیلا
پاسخ
ممنون عزیزم چشم منم موافقم