اسرا و صدرااسرا و صدرا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

دوقلوهای من

دست نوشته های یک مادر برا دوقلوهای زیباش

تولد دو قلوها

1393/2/21 11:47
نویسنده : لیلا
157 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از پایان عمل من را به طرف اتاقم بردند چشمانم نیمه باز بود بابا بهنام را دیدم که از تختم گرفته ومن را همراهی میکرد وقتی که به خودم امد م روی تختم در اتاق بودم در اتاق مامان مرضیه مامان فاطمه خاله سمیرا و بابا بهنام را بالای سرم دیدم بابابهنام برام یک دسته گل طبیعی و زیبا گرفته بود که همه ی اینها را میتونید تو فیلمی که خاله سمیرا گرفته ببینید . خلاصه همشون خوشحال بودند مامان مرضیه لفت بچه ها تو بخش کودکان هستند یادم نرود که وزن تو صدرا 1کیلو 700 گرم و وزن تو اسرا1کیلو800 گرم بود وقد تو اسرا 2و3 سانتی بلندتر از صدرا بود ان روز که مورخ 1386/6/5 ساعت حوالی 11/5و12 شما به دنیا امدید ان روز به ملاقات من و شما غنچه گلا  ننه وخاله سهیلا و رعنا مادر سیما جون و کلبایی خاله و خدا بیامرز خاله فاطمه که هیچ وقت انسان را در هر حالتی تنها نمی گذاشت و همیشه در هر جا پیش قدم بود ......درحال نوشتن این مطلب بغض گلویم را فشار میدهدوگر یه امانم نمیدهد.اره خاله فاطمه مامان نرگس کوچولو کسی که همیشه به ما روحیه میدا د.همه برای من کمپوت وشیرینی گرفته بودندواز مرند به دیدار من و شما دو قلوها امده بودندوعلی دایی هم که یک دسته گل زیبا هم گرفته بودانها را اورده بود دست تک تکشون درد نکنه وروح خاله فاطمه هم ان شا الله شاد ومکانش بهشت باشد خاله فاطمه ان شالله عوض همه ی خوبی هایی را که به من از اول بچگی تا زمان مادر شدنم کردی را برای تنها یادگاریهایت نرگس و وحید ادا خواهم کرد اگر خدا بخواهد ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)