اسرا و صدرااسرا و صدرا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

دوقلوهای من

دست نوشته های یک مادر برا دوقلوهای زیباش

تولد دو قلوها

1393/2/21 10:40
نویسنده : لیلا
107 بازدید
اشتراک گذاری

خلاصه عزیزانم  اگر خدا نگه دارد هیچ اتفاقی نمی افتد بله ... خدا با من بود و حافظ شما
زمان داشت می گذشت تااین که من وارد هفته 14 حاملگی ام شدم ان روز که مورخ تقریبا 17 یا18 فروردین سال 86 بود من و  بابا بهنام برتشخیص جنسنیت جنین ها به سونو گرافی دی رفتیم قبل از وارد شدن به اتاق کنترل من وبابا بهنام خیلی هیجان داشتیم بابابهنام به من گفت کاش لیلا یکیش دختر باشه و یکیش پسر من که اصلا به ان بعد قضیه فکر نمی کردم گفتم فقط سالم باشند کافی است در ان لحظه بابا بهنام برای سلامتی شما و همچنین دختر پسر بودن شما یک گو سفند نذرکرد.وگفت که ان را به بهزیستی اهدا خواهد کرد...

نوبت ما رسید و ما وارد اتاق شدیم اقای دکتر بعد از کنترل گفت شما خیلی خوش شانس هستید یکی از قل ها پسر و دیگری دختر است ما از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدیم اره عزیزانم نذر بابا تون قبول شد.وبابا بهنام بلافاصله بعد از تولد شما یک گوسفند خرید و به بهزیستی مرند اهدا کرد خداوند نذر همه ی مسلمانان را قبول کند.دلغک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ژاله مامان آیدا
15 اردیبهشت 93 22:24
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس